Zwroty i wymiany


ZWROT TOWARU

Możesz zwrócić zakupiony na www.gorteks.com.pl produkt w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).

ZWROT PACZKOMATEM

Możesz skorzystać z darmowego zwrotu poprzez sieć Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce. Szybko, wygodnie i bez kolejek!

Aby dokonać zwrotu towaru za pośrednictwem Paczkomatów InPost:

  • Wypełnij formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) dołączony do przesyłki lub odręcznie napisz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu towaru i dołącz je do przesyłki,
  • Wejdź na stronę - https://www.gorteks.com.pl/zwrot
  • Wypełnij znajdujący się na stronie formularz online,
  • Wygenerowany zostanie dokument potwierdzający zgłoszenie zwrotu wraz z kodem niezbędnym do otwarcia Paczkomatu. Kod ten zostanie także wysłany SMS-em oraz e-mailem,
  • Dostarcz paczkę do wybranego Paczkomatu InPost,
  • Postępuj zgodnie z instrukcjami na monitorze Paczkomatu,
  • Po przyjęciu przesyłki na nasz magazyn otrzymasz mailowe potwierdzenie, że zwrot do nas dotarł.

POZOSTAŁE FORMY ZWROTU

Możesz również odesłać do nas przesyłkę korzystając z usług Poczty Polskiej lub dowolnej, wybranej przez siebie innej firmy kurierskiej.

Jeśli zdecydujesz się na odesłanie przesyłki na własną rękę:

    • Wypełnij formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) dołączony do przesyłki lub odręcznie napisz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu towaru i dołącz je do przesyłki,
    • Paczkę odeślij na adres:

"GORTEKS" sp. z o.o. sp. k.
Przędzalniana 60A
15-688 Białystok
Polska

  • Po przyjęciu przesyłki na nasz magazyn otrzymasz mailowe potwierdzenie, że zwrot do nas dotarł.

PAMIĘTAJ:

  • Zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi,
  • Zabezpiecz przesyłkę przed uszkodzeniem – bielizna to delikatny towar,
  • Staramy się zwrócić otrzymane płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o chęci odstąpienia od umowy przez Kupującego,
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" lub z odbiorem "w paczkomacie" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takich paczek,
  • Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

WYMIANA TOWARU

W jaki sposób dokonać wymiany?

System wymian w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odesłane produkty i ponowny zakup wybranego asortymentu.

PAMIĘTAJ:

  • Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia na kolejne,
  • Aby być pewnym, że towar jest dla Ciebie zarezerwowany złóż nowe zamówienie już dziś,
  • Jeżeli produkty były zakupione w czasie akcji promocyjnej, dodaj taką informację w notatce do nowego zamówienia (można ją wpisać na etapie WERYFIKACJI DANYCH podczas składania zamówienia w polu „Uwagi dla sklepu:”) i wstrzymaj się z ewentualną płatnością. Naliczymy rabat z poprzedniego zamówienia do nowego zamówienia i wyślemy Ci odpowiedni link do płatności (już z obniżoną wartością produktów) na adres mailowy podany podczas składania zamówienia,
  • Wymiana produktów z zachowaniem cen promocyjnych możliwa jest jedynie w zakresie tego samego modelu i dotyczy wyłącznie zakupu innego rozmiaru.
Zaufane Opinie IdoSell
4.91 / 5.00 8010 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2021-03-30
Firma rzetelna, szybka realizacja. Jestem zadowolona i szczerze polecam.
2021-03-30
Zamówienie wysłane ekspresowo, wszystko przebiegło tak jak powinno, a staniki cudowne. Polecam

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel