Reklamacje

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?


1. Reklamowany towar prosimy wysłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (POBIERZ) oraz dowodem zakupu na adres:

 

"GORTEKS" sp. z o.o. sp. k.

Al. Jana Pawła II 79C

15-704 Białystok

Polska

 

2. W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza reklamacyjnego prosimy własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza.

 

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania towaru.

 

4. W przypadku uzasadnionej reklamacji uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a koszty transportu zostaną zwrócone na rachunek wskazany przez Klienta. Jeśli wymiana lub naprawa nie jest możliwa równowartość ceny produktu zostanie zwrócona Klientowi.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij