-40% na wszystko z kodem: JUNE24

Kod został skopiowany do schowka!

FAQ

ZŁOŻENIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Tak. Zakup bez rejestracji nie jest możliwy. Możesz również skorzystać z logowania za pomocą konta Google, Facebook lub LinkedIn.

 

2. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Oczywiście! Nasza infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00.

 

3. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Oferujemy wiele opcji dokonania płatności. Paczkę możesz opłacić u kuriera, lub dokonać przedpłaty. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie Formy płatności. 

 

4. Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

Koszt transportu uzależniony jest od wybranej formy dostawy. Przy przedpłacie oferujemy darmową dostawę już od 70 PLN. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie Koszty i formy dostawy

 

5. Jak mogę śledzić podróż mojej przesyłki?

Po przekazaniu przez nas paczki firmie kurierskiej otrzymasz drogą mailową numer przesyłki wraz z linkiem do jej śledzenia.

 

6. Mieszkam w Polsce, ale obecnie przebywam w innym kraju i chcę podać adres dostawy za granicą. Czy to możliwe?

Tak, pamiętaj jednak, że dostawa realizowana jest jedynie na terenie Unii Europejskiej. Nowy adres dostawy należy podać w trakcie finalizacji zamówienia na etapie „Weryfikacja Danych”.

 

7. Gdzie mogę kupić Państwa produkty w moim mieście?

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, jednakże nasze produkty dostępne są w wielu salonach bieliźniarskich. W szybki sposób odnajdziesz taki salon w swoim mieście korzystając z mapy sklepów i hurtowni, która znajduje się na stronie Sklepy i hurtownie.

 

8. Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?

Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w odpowiednie pole w koszyku w trakcie składania zamówienia. Ceny produktów zostaną automatycznie zaktualizowane, zobaczysz również informację o wartości przyznanej zniżki.

 

9. Na jaki nr konta dokonać przelewu za zamówienie?

Nr konta: 64 1050 1953 1000 0023 5306 4401

Bank: ING BANK ŚLĄSKI

Właściciel konta: GORTEKS LINGERIE DISTRIBUTION D. I P. SZEREMETA SP.K. Al. Jana Pawła II 79C, 15-704 Białystok

Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać numer zamówienia. Na powyższy nr konta przyjmujemy przelewy wyłącznie w walucie PLN.

 

10. Czy mogę odebrać zamówioną bieliznę osobiście?

Bieliznę możesz odebrać w siedzibie naszej firmy po otrzymaniu informacji drogą mailową o tym, że zamówienie już na Ciebie czeka. Siedziba naszej firmy mieści się w Białymstoku, przy Al. Jana Pawła II 79C. Biuro jest czynne w godzinach 8:00 – 16:00.

 

11. Nie pamiętam hasła do konta, jak je odzyskać?

Skontaktuj się z nami wysyłając maila lub dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta, a zresetujemy Twoje hasło. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie Kontakt.

 

12. Czy mogę dokonać zmiany w zamówieniu lub z niego zrezygnować?

To zależy od tego, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. Skontaktuj się w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta za pomocą danych znajdujących się na stronie Kontakt. 

 

ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

13. Czy istnieje możliwość zwrotu jeśli bielizna nie będzie pasować?

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie można zwrócić w ciągu 30 dni.*

*Wyjątek stanowią maseczki ochronne.

 

14. Jak mogę wysłać do Państwa zwrot?

Sposób, w jaki możesz odesłać do nas produkt szczegółowo opisany został na stronie Zwroty i wymiany.

 

15. W jakim czasie otrzymam zwrot środków za zamówienie?

Staramy się dokonać zwrotu środków w najszybszym możliwym terminie, nie później niż w ciągu 14 dni.

 

16. Czy mogę dokonać wymiany, gdy rozmiar bielizny okazał się nieodpowiedni?

System wymian w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odesłane produkty i ponowny zakup wybranego asortymentu.

 

17. Co jeśli otrzymany produkt będzie niepełnowartościowy?

Nasza bielizna opuszczając produkcję przechodzi szczegółową kontrolę jakości w miejscu specjalnie do tego przeznaczonym – brakarni. Nie zdarza się to często, jednak może się tak stać, że do sprzedaży trafi produkt z wadą.

Jeśli otrzymałaś uszkodzony produkt, wyślij go do nas wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który znajduje się do pobrania na stronie Reklamacje.

Zaznacz na formularzu, że otrzymałaś niepełnowartościowy produkt.

 

POZOSTAŁE

18. Jak mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera e-mail i wiadomości SMS?

Swoje preferencje dotyczące wiadomości marketingowych otrzymywanych drogą mailową możesz określić na stronie Newsletter, a dotyczące wysyłki smsów reklamowych na stronie Newsletter SMS.

 

19. Nigdy nie kupowałam bielizny online. Jak dobrać prawidłowy rozmiar?

To proste! Przygotowaliśmy specjalny poradnik jak poprawnie się zmierzyć i wybrać rozmiar z tabeli rozmiarów, znajduje się na stronie Jak dobrać rozmiar biustonosza?. 

 

20. W jaki sposób mogę uzyskać informację o dostępności produktów?

W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie Kontakt. Możesz również skorzystać z opcji „Powiadom o dostępności” , dzięki której wyślemy Ci powiadomienie gdy interesujący Cię produkt będzie znów dostępny.

 

21. W jakim opakowaniu otrzymam bieliznę?

Nasze produkty pakowane są w opakowania foliowe lub kartonowe oraz dodatkowe kartonowe opakowanie wysyłkowe, które zabezpiecza bieliznę przed zniszczeniem podczas transportu.

pixel