FAQ

ZŁOŻENIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Czy muszę się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?
Tak. Zakup bez rejestracji nie jest możliwy. Możesz również skorzystać z logowania za pomocą konta Google, Facebook lub LinkedIn.
2. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Oczywiście! Nasza infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00.
3. Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Oferujemy wiele opcji dokonania płatności. Paczkę możesz opłacić u kuriera, lub dokonać przedpłaty. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie Formy płatności.
4. Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?
Koszt transportu uzależniony jest od wybranej formy dostawy. Przy przedpłacie oferujemy darmową dostawę i zwrot już od 50 PLN. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie Koszty i formy dostawy.
5. Jak mogę śledzić podróż mojej przesyłki?
Po przekazaniu przez nas paczki firmie kurierskiej otrzymasz drogą mailową numer przesyłki wraz z linkiem do jej śledzenia.
6. Mieszkam w Polsce, ale obecnie przebywam w innym kraju i chcę podać adres dostawy za granicą. Czy to możliwe?
Tak, pamiętaj jednak, że dostawa realizowana jest jedynie na terenie Unii Europejskiej. Nowy adres dostawy należy podać w trakcie finalizacji zamówienia na etapie „Weryfikacja Danych”.
7. Gdzie mogę kupić Państwa produkty w moim mieście?
Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, jednakże nasze produkty dostępne są w wielu salonach bieliźniarskich. W szybki sposób odnajdziesz taki salon w swoim mieście korzystając z mapy sklepów i hurtowni, która znajduje się na stronie Sklepy i hurtownie.
8. Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?
Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w odpowiednie pole w koszyku w trakcie składania zamówienia. Ceny produktów zostaną automatycznie zaktualizowane, zobaczysz również informację o wartości przyznanej zniżki.
9. Na jaki nr konta dokonać przelewu za zamówienie?
Nr konta: 64 1050 1953 1000 0023 5306 4401
Bank: ING BANK ŚLĄSKI
Właściciel konta: "GORTEKS" sp. z o.o. sp. k. Al. Jana Pawła II 79C, 15-704 Białystok
Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać numer zamówienia. Na powyższy nr konta przyjmujemy przelewy wyłącznie w walucie PLN.
10. Czy mogę odebrać zamówioną bieliznę osobiście?
Bieliznę możesz odebrać w siedzibie naszej firmy po otrzymaniu informacji drogą mailową o tym, że zamówienie już na Ciebie czeka. Siedziba naszej firmy mieści się w Białymstoku, przy Al. Jana Pawła II 79C. Biuro jest czynne w godzinach 8:00 – 16:00.
11. Nie pamiętam hasła do konta, jak je odzyskać?
Skontaktuj się z nami wysyłając maila lub dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta, a zresetujemy Twoje hasło. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie Kontakt.
12. Czy mogę dokonać zmiany w zamówieniu lub z niego zrezygnować?
To zależy od tego, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie. Skontaktuj się w tej sprawie z Biurem Obsługi Klienta za pomocą danych znajdujących się na stronie Kontakt.
ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE
13. Czy istnieje możliwość zwrotu jeśli bielizna nie będzie pasować?
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie można zwrócić w ciągu 30 dni.*
*Wyjątek stanowią maseczki ochronne.
14. Jak mogę wysłać do Państwa zwrot?
Sposób, w jaki możesz odesłać do nas produkt szczegółowo opisany został na stronie Zwroty i wymiany.
15. W jakim czasie otrzymam zwrot środków za zamówienie?
Staramy się dokonać zwrotu środków w najszybszym możliwym terminie, nie później niż w ciągu 14 dni.
16. Czy mogę dokonać wymiany, gdy rozmiar bielizny okazał się nieodpowiedni?
System wymian w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odesłane produkty i ponowny zakup wybranego asortymentu.
17. Co jeśli otrzymany produkt będzie niepełnowartościowy?
Nasza bielizna opuszczając produkcję przechodzi szczegółową kontrolę jakości w miejscu specjalnie do tego przeznaczonym – brakarni. Nie zdarza się to często, jednak może się tak stać, że do sprzedaży trafi produkt z wadą.
Jeśli otrzymałaś uszkodzony produkt, wyślij go do nas wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który znajduje się do pobrania na stronie Reklamacje.
Zaznacz na formularzu, że otrzymałaś niepełnowartościowy produkt.
POZOSTAŁE
18. Jak mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera e-mail i wiadomości SMS?
Swoje preferencje dotyczące wiadomości marketingowych otrzymywanych drogą mailową możesz określić na stronie Newsletter, a dotyczące wysyłki smsów reklamowych na stronie Newsletter SMS.
19. Nigdy nie kupowałam bielizny online. Jak dobrać prawidłowy rozmiar?
To proste! Przygotowaliśmy specjalny poradnik jak poprawnie się zmierzyć i wybrać rozmiar z tabeli rozmiarów, znajduje się na stronie Jak dobrać rozmiar biustonosza?.
20. W jaki sposób mogę uzyskać informację o dostępności produktów?
W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie Kontakt. Możesz również skorzystać z opcji „Powiadom o dostępności” , dzięki której wyślemy Ci powiadomienie gdy interesujący Cię produkt będzie znów dostępny.
21. W jakim opakowaniu otrzymam bieliznę?
Nasze produkty pakowane są w opakowania foliowe lub kartonowe oraz dodatkowe kartonowe opakowanie wysyłkowe, które zabezpiecza bieliznę przed zniszczeniem podczas transportu.