Zwroty i wymiany
ZWROT TOWARU
Możesz zwrócić zakupiony na www.gorteks.com.pl produkt w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).
ZWROT PACZKOMATEM
Jeżeli wartość Twojego zamówienia przekroczyła 150 zł możesz skorzystać z darmowego zwrotu poprzez sieć Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce. Szybko, wygodnie i bez kolejek!
Aby dokonać zwrotu towaru za pośrednictwem Paczkomatów InPost:
- Wypełnij formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) dołączony do przesyłki lub odręcznie napisz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu towaru i dołącz je do przesyłki,
- Wejdź na stronę - https://szybkiezwroty.pl/gorteks,
- Wypełnij znajdujący się na stronie formularz online,
- Po zaakceptowaniu przez nas zwrotu na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłany kod niezbędny do otwarcia Paczkomatu. Kod ten zostanie także wysłany SMS-em na wskazany na formularzu numer telefonu,
- Dostarcz paczkę do wybranego Paczkomatu InPost,
- Postępuj z instrukcjami na monitorze Paczkomatu,
- Po przyjęciu przesyłki na nasz magazyn otrzymasz mailowe potwierdzenie, że zwrot do nas dotarł.
POZOSTAŁE FORMY ZWROTU
Możesz również odesłać do nas przesyłkę korzystając z usług Poczty Polskiej lub dowolnej, wybranej przez siebie innej firmy kurierskiej.
Jeśli zdecydujesz się na odesłanie przesyłki na własną rękę lub wartość Twojego zamówienia wynosiła mniej niż 150 PLN:
- Wypełnij formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) dołączony do przesyłki lub odręcznie napisz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu towaru i dołącz je do przesyłki,
- Paczkę odeślij na adres:
- Po przyjęciu przesyłki na nasz magazyn otrzymasz mailowe potwierdzenie, że zwrot do nas dotarł.
"GORTEKS" sp. z o.o. sp. k.
Przędzalniana 60A
15-688 Białystok
Polska
PAMIĘTAJ:
- Zwrotu dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi,
- Zabezpiecz przesyłkę przed uszkodzeniem – bielizna to delikatny towar,
- Staramy się zwrócić otrzymane płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o chęci odstąpienia od umowy przez Kupującego,
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" lub z odbiorem "w paczkomacie" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takich paczek,
- Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
WYMIANA TOWARU
W jaki sposób dokonać wymiany?
System wymian w naszym sklepie realizujemy poprzez zwrot środków za odesłane produkty i ponowny zakup wybranego asortymentu.
PAMIĘTAJ:
- Nie stosujemy przeksięgowań środków z jednego zamówienia na kolejne,
- Aby być pewnym, że towar jest dla Ciebie zarezerwowany złóż nowe zamówienie już dziś,
- Jeżeli produkty były zakupione w czasie akcji promocyjnej, dodaj taką informację w notatce do nowego zamówienia (można ją wpisać na etapie WERYFIKACJI DANYCH podczas składania zamówienia w polu „Uwagi dla sklepu:”) i wstrzymaj się z ewentualną płatnością. Naliczymy rabat z poprzedniego zamówienia do nowego zamówienia i wyślemy Ci odpowiedni link do płatności (już z obniżoną wartością produktów) na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.